Мета Міжнародного дня безпечного інтернету – підвищити рівень обізнаності, а також допомогти конкретними діями створити не тільки безпечне місце, але й краще місце для перебування в Інтернеті.
Для досягнення цієї мети та покращення знань в сфері Інтернету в навчальному закладі вчителем інформатики, Гришко І.П., було організовано і проведено наступні заходи:
-для 5 класу - година спілкування "Безпечна павутина", завданням якої було закріпити та розширити знання здобувачів освіти про проблеми захисту інформації та безпеки в Інтернеті;
- для 6 класу - урок "#НЕ_ВЕДУСЬ. Я знаю, як спілкуватись в Інтернеті". Мета: сформувати в учнів навички безпечного спілкування та безпечної поведінки в Інтернеті. Діти брали активну участь у завданнях, відкрито говорили про свої проблеми в Інтернеті;
- для 8 класу - робота в Проекті «Про Інтернет» від Google, який спрямований на підвищення цифрової компетентності учнів;
- для 9 класу - психологічний тренінг "Безпечний Інтернет". Діти працювали над дослідженням небезпечних кібертехнологій (комп'ютерні віруси та троянські програми, мережеві атаки, соціальна інженерія, фішингові сайти і т.п.), характеризували своє спілкування в Інтернеті.
Також серед учнів 8-10 класів навчального закладу було проведено анонімне тестування на Інтернет-залежність за методикою Лоскутова В.А. Результати подано у вигляді діаграми.
Результати: до 49 - ви звичайний користувач Інтернету. Можете подорожувати по мережі як завгодно довго, тому вмієте контролювати себе;
50 - 79 - у вас є деякі проблеми, пов'язані з надмірним захопленням Інтернетом. Якщо Ви не звернете на них увагу зараз - надалі вони можуть заповнити все ваше життя;
80 - 99 - використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті. Потрібна допомога фахівця - психотерапевта;
100 - використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті;
більше 100 - Ви страждаєте Інтернет-залежністю. |